6-daagse Koschach-Mauthen

NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW."5 Overnachtingen in Kötschach-Mauthen".Uitbreiding met 2 overnachtingen in Kempten is mogelijk, e.v. zelf te...
a

Abonnee

Ook in 2018 weer gezamenlijk toeren voor € 25,- per jaar. Voor oud leden, OV Motordag deelnemers, andere motorrijders en autogenieters die graag onze...

Uw ervaringen met de VTO reizen

11-augustus-2008

Heimbach

Goedemorgen, Even een reactie op de vakantie. Het pension was prima, mooie kamer en goed ontbijt. De routes had ik niet nagelopen op de computer. Niet handig. De eerste dag stuurde de navigatie me op een gegeven moment in rondjes. Dit was bijna op het einde. We hebben toen het adres van het pension ingevoerd en zijn er naar toe gereden. Dag 2 reden we met de Tomtom van mijn vriendin. (Deze Tomtom is niet speciaal voor motoren). Dag 3 ging de route helemaal goed met de Garmin. Prachtig gebied rondom Heimbach en nog een stukje door Zuid-Limburg. Ondanks dat het met de routes soms niet helemaal goed ging, hebben we erg genoten van alle mooie bochten en stijgen en dalen. Mijn vriendin (Joke Rosendal) heeft inmiddels voor het aankomend weekend geboekt voor Altenahr, samen met haar man. We zullen zeker in de toekomst nog weer gebruik maken van VTO voor een motorreisje!

Met hartelijke groet, Woutje

10-augustus-2008

Braunlage / Winterberg / Boppard / Cochem / Vianden

Geachte heer Boudewijns, beste Tom,
Vandaag zijn wij weer thuis gekomen na een 14 daagse toertocht door Duitsland. We hebben het ondanks de hoge temperaturen erg naar ons zin gehad. De tochten vonden wij evenwichtig met veel afwisseling. Erg handig was de aanduiding waar je kon pauzeren. Zeker in de wat minder dicht bevolkte streken! De GPS roadbooks klopten als een bus. Naar aanleiding van de zinsnede dat VTO een perfect product levert dat aan de hoogste verwachtingen voldoet wil ik graag het volgende vrijblijvend meedelen:

Braunlage:
kamer = 8 (extra zitkamertje)
diner = 8 (hert met ananas wat een rare combinatie)
sfeer = 6,5

personeel = 7

Boppard:
kamer = 7,5
diner = 9,5 (werkelijk uitzonderlijk smakelijk)
sfeer = 9
personeel = 9,5
Een ontbijt waar menig 5 sterren hotel een puntje aan kan zuigen; wat een keus!
Ons oordeel: dit is een Toppertje.

Cochem:
kamer = 8
diner = 7
sfeer = 6,5
personeel = 7,5
ons oordeel: redelijk

Vianden
kamer = 8+
diner = 9 (uitermate goed verzorgd)
sfeer = 7,5
personeel = 8 (erg attent).
Ons oordeel: erg goed, een mooi hotel, prachtige locatie.
We hebben geprobeerd een en ander zo objectief mogelijk te beoordelen ons realiserende dat de eerste indruk vaak bepalend is.

Met vriendelijke groet, Focko Dijkstra.

22-juli-2008

Damüls / Serfaus / Zell am See

Hallo, Bij deze wil ik U laten weten dat wij zeer tevreden zijn over de vakantie die wij bij jullie hebben geboekt. De hotels waren allemaal even goed en gezellig. Over het eten hebben wij totaal niets te klagen. We hebben in 15 dagen niet 1x het zelfde eten gehad. Ik kan en zal deze reis zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen. Ik verwacht dat we in de toekomst nog wel vaker een reisje via jullie gaan boeken.

Groetjes Ingrid Strijbosch

17-juli-2008

Winterberg

Hoi Tom, Wij hebben een prima vakantie gehad. Het hotel in Winterberg was prima en de gastvrijheid groot. De routes waren uitstekend alleen de extra route (dag 3) vonden wij een beetje kort. Aangezien het een GPS-route was heb ik hem van te voren vergroot naar 250 km. We hebben ons uitstekend vermaakt. Ook over de communicatie met en de dienstverlening van VTO zijn we uitstekend te spreken. Kortom, het was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.

Heel hartelijk dank, Ad Niks

07-juli-2008

VTO route

Hallo Tom, Afgelopen weekend hebben wij met een groepje van 6 motorrijders de route Spier-Spier uit 2007 gereden. Wat een mooie en verrassende route! Echt heel veel mooie dingen gezien en door veel verschillende landschappen gereden; over heide velden, door bossen, langs waterpartijen, door mooie dorpjes. Wat kan Nederland toch mooi zijn. We hebben de route gedownload voor de Garmin. Binnen no-time stond de route in de GPS en ook het rijden van de route ging perfect. Zelf zouden we zo’n route niet hebben kunnen bedenken. Rij je op een “normale” doorgaande weg, wordt je opeens links- of rechtsaf gestuurd, waarna je door een heel mooi stukje natuur rijdt of ineens door een heel pittoresk dorpje komt. Complimenten voor deze mooie route en we zullen zeker ook andere routes uitproberen.

Hartelijke groeten, Ingrid Lambers , Nieuw Amsterdam (Drenthe)
Het is meer genieten van de natuur, met VTO motorvakanties op het stuur.